Pirmdiena, 20.05.2024, 04:29
 Rīgas trolejbusi — fotogrāfijas un informācija
Sveicināti Viesis
Vietnes izvēlne
Aptauja
Kā Jūs vērtējat mājaslapu?
Atbilžu kopskaits: 63
Statistika

Kopā Online: 1
Viesi: 1
Lietotāji: 0
Sveicināti mājaslapā "Rīgas trolejbusi"!
Trolejbusu satiksmes entuziastu veidots projekts ar mērķi publicēt šī transporta veida aktualitātes pilsētā un iespēju ikvienam publicēt savas fotogrāfijas ar trolejbusiem Rīgas ielās.

Jūsu vārds *:
Drošības kods *:

Lappuses: 1
Parādītas 1-13 no 13 ziņām
0   Spam
  (05.04.2024 03:21)
herbal tea concentrate <a href=""> https://forums.dieviete.lv/profils/127605/forum/ </a> zoloft prescription assistance

0   Spam
  (13.07.2022 12:19)
- B/n Centrālā stacija — Daugavas stadions (Grizinkalns kur agrak bija 20. trol g/p) ja es nemaldos ap. lidz 2007g. bija numurs 11A, un 2008.g jau nebija numura.
- B/n Latvijas Universitāte — Lucavsala, tehniski ta ir 19A(19L) marsruts, vnk numurs nonemts

0   Spam
  (13.07.2022 12:19)
- 3B CT - Ierednu iela brauca:
05.09.2015, 06.09.2015 no pl. 14:40 lidz 23:50 pa marsrutu
D/p CT - Gogola - Marijas - Merkela - Kalpaka - Valdemara - g/p Ierednu iela
G/p Ierednu iela - Valdemara - Raina - Gogola - CT
07.09.2015, 09.09.2015, 10.09.2015 no pl. 14:40 lidz 23:40 pa marsrutu
D/p CT - Gogola - Marijas - Merkela - Kalpaka - Valdemara - g/p Ierednu iela
G/p Ierednu iela - Valdemara - Stabu iela* - Brivibas iela - Brivibas bulv - Raina - Gogola - CT
*(pirms Brivibas iela kur tagad apstajas M300, bija tehniska p/v kur piesledzas pie K/tikla, no P/v Brininieku iela lidz Stabu iela, braucam ar generatoru, t.k. k/tikls no Valdemara uz Stabu bija sen demontets (agrak bija parmija ar krusteni))
Uz marsruta bija 7 trolejbusi no 2.TP

0   Spam
  (13.07.2022 12:18)
1. Par trolejbusiem, 786 un 787, vini jau uz linijas.

2. Par marsrutiem.
- Tiesi neatceros gadu (velak 2007.g), kopa ar 3A CT - Ierednu iela, bija marsruts b/n Petersalas iela - Centrala stacija (T17 gp). Bija 1 vai 2 14tr uz linijas no 1.TP. Bija speles Skonto Halle un Arena Riga.
Atbilde: Par 786 un 787 jau izlaboju. Varbūt zini vai 786 pēc remonta pirmā darba diena bija 24.06.2022 pa 15. maršrutu jeb nākamā diena pa 4. maršrutu?

Par b/n maršrutu "Centrālā stacija-Pētersalas iela" atradu <a href="https://www.db.lv/zinas/izmainas-sabiedriska-transporta-satiksme-dziesmu-svetku-laika-119538" target="_blank">šādu info</a>, vienlaicīgi arī uzrakstīts raksts par pagaidu maršrutu.

0   Spam
  (10.09.2021 11:12)
Vēl arī var kā "pagaidu bijušo" līniju norādīt izmēģinājuma līniju Gaisa Tilts - Brasas stacija (pa Klijānu ielu).
Un piebilde pie iepriekšējiem -
3A bija 2006. gadā uz hokeja čempi, 3B bija 2015 uz EuroBasket.

+1   Spam
  (10.09.2021 10:49)
P.S.
Būtu arī forši redzēt katra pašreizējā maršruta karti. Slēgtajiem maršrutiem varētu pēdējo trasi. Ideāli būtu katras izmainītas trases karte, bet nu pieņemu, ka ne visiem patīk zīmēt kartes, kā man. biggrin
Atbilde: Paldies par ieteikumu! Labprāt realizētu plānu ar maršrutu kartēm, taču pašam nav sajēgas kā to labāk izdarīt. sad Varbūt ir idejas par karšu dizainu? Vai arī iespēja palīdzēt to veidošanā? Noteikti vajadzētu attēlot maršruta trasi ar +- precīzām pieturvietu atrašanās vietām kādas ir bijušas attiecīgajā laika periodā.
Par kartēm var droši rakstīt uz e-pastu: driver24.riga@gmail.com
Ar cieņu, Driver24 (Māris Jaunskalžis)

0   Spam
  (10.09.2021 10:49)
Nezinu vai šie skaitās kā pagaidu, bet tomēr neredzēju sarakstā:
2/3 (Apvienots 2 un 3) 1949-1957, sadalīja jo elektrificēja dzelzceļu.
3K (Tirgus - Ierēdņu iela) 1979-1980
6A (Stradiņa slimnīca - VEF) 1960, īsu brīdi pēc 7. maršruta parādīšanās, vēlāk pārtapa par 6.
12M (Inženieru iela - Līvciema iela [Pa Salu tiltu, vai kā viņu tajos laikos sauca]) 1978-1980, pārtapa par 19.
A/B (Loka maršruts, Šmerlis > Purvciems > Centrs > Šmerlis, A bija pret-pulksteni, B bija pa pulksteni), 1971-1973, daļu kas nebija uz Ļeņina ielas pārveidoja par 16.

Redzu ka daži no šiem ir minēti pie attiecīgo pamatmaršrutu vēsturēm, bet derētu varbūt izcelt atsevišķi sarakstā, ja nu cilvēki meklē info tieši par šiem maršrutiem. wink
Atbilde: Paldies par papildus info par maršrutu vēsturi, tiks noteikti papildināts. Šobrīd personīgi vēl diezgan daudz neskaidrību ir par 6., 7. un 11. trolejbusu maršrutu, kā arī atsevišķas nianses citos maršrutos.

0   Spam
  (10.09.2021 10:48)
Pie bijušajiem pagaidu maršrutiem varētu arī pieminēt:
3A un 3B (Tirgus - Ierēdņu iela), kursēja tik 2006 un vēl vienu gadu, kad bija kaut kādi lielie pasākumi Arēnā.
Beznumura (Stacija - Stadions Daugava) uz dziesmu svētkiem.
Beznumura (Stacija - Lucavsala) kad ir koncerti Lucavsalā.

+1   Spam
  (26.06.2021 18:11)
Jāpiebilst arī, ka par Ganz-Solaris nav gluži pilnīgi pareizi teikt
"Alternatīvs barošanas veids bezkontattīkla posmam: nav"
Jo tiem tika paredzēta iespēja (vismaz kad tos iepirka, pirms tiem 20 gadiem) vilkt aizmugurē ģeneratoru, līdzīgi kā https://www.researchgate.net/figure....ng-line -no-1_fig1_350993670 (cita lieta, ka Rīgā to neizmanto un neizmantos). Varu protams kļūdīties, un rozetes tur var fiziski nebūt.
Atbilde: Kur tieši 600-tajiem Solariem aizmugurē bija domāts dīzeļģenerators? Tur aiz sakabes (garmoškas), kur slēdzam akumulatorus un masu ir daudz tukšas vietas

+1   Spam
  (26.06.2021 18:08)
Nelielas kļūdas atradās Ganz-Solaris un līdzīgo aprakstos:
Tiem ir maiņstrāvas dzinējs, jauda 165kW

Šaubas rada Škoda 24Tr aprakstā minētā iespēja "Elektrodinamiskā bremze: var atslēgt manuāli vadītāja kabīnē". Vai tāda tiešām ir? Ja ir, Škodas pārstāvis, kad par šo prasīju, kļūdījās (vai arī tā ir ieviesta kādā modifikācijā).
Atbilde: Paldies par info, izlabosim! Maiņstrāvas dzinējs ar jaudu 165 kW ir abu parku 600-tajiem Solaris? Par Škoda 24Tr Irisbus elektrodinamisko bremžu atslēgšanu no vadītāja kabīnes - izskatās Jums taisnība, to nav iespējams izdarīt. Atradu 24Tr aprakstā informāciju par slēdzi A23 (ko biju domājis toreiz rakstot) "STĀVĒŠANAS BREMŽU ATSLĒGŠANA
Slēdzis ieslēgtā stāvoklī aizliedz izmantot sekundārās bremzes, kas automātiski tiek aktivizētas pie nulles ātruma." Kaut kur tātad agrāk biju nepareizu info saklausījis...

+1   Spam
  (24.03.2021 01:52)
Jums tur kļūda: nesen 1. parka 769-to trolejbusu sasita pie Upīša ielas, iebrauca stabā. Datubāzē neredzu ierakstu un dzelteno krāsu. Vēl 1 parka 776-ais arī nedaudz sadauzīts, par to arī vajaadzētu informāciju ielikt lapā. Jau iepriekš paldies! wink
Atbilde: Paldies par informāciju! Izlabots datubāzē - trolejbusi 17693 un 17769 atzīmēti kā šobrīd ekspluatācijā neesoši CSNg radīto seko dēļ.

0   Spam
  (11.03.2021 12:53)
Kur ira info par modeliem?? Atverot lapu rakstits Trolejbusu modeļi ,bet kad atveru to lapu tur nav info. Baigi intresē tehniska info par trollejbusiem
Atbilde: Paldies par kritiku! Taisnība, sadaļa "Trolejbusu modeļi" ir izveidota, bet informācija vēl nav pievienota. Šobrīd vietnes administratori/moderatori aktīvi strādā pie attiecīgās informācijas apkopošanas, lai jau drīzumā to varētu publicēt vietnē. Jāņem vērā, ka paralēli notiek darbs arī pie trolejbusu parku ritošā sastāva datubāzes pilnveidošanas un informācijas par trolejbusu maršrutu vēsturi papildināšanas. Ar cieņu, vietnes administrācija

+1   Spam
  (11.03.2021 04:52)
labs saits, taa turpinat. Gribas vairàk bilzhu no 80tajiem
Atbilde: Paldies par labo vērtējumu! Ar vēsturiskajiem fotoattēliem (1980-tie, 1990-tie, 2000-tie utt.) šobrīd ir pagrūti, jo vietnē nav aktīvi (nav reģistrējušies) tādi fotogrāfiju autori, kuru rīcībā būtu to laiku fotogrāfijas ar Rīgas trolejbusiem. Un svešu autoru fotogrāfijas, bez autora piekrišanas, vietnē netiek publicētas! Ar cieņu, vietnes administrācija

1-13

Ieejas forma
Lietotāja vārds:
Parole:
Meklēšana
Skatīt arī
>> RP SIA "Rīgas satiksme"
>> Rīgas Trolejbuss
>> Rīga - TransPhoto
>> Rīga - Phototrans
>> Latvija - transit.parovoz.com
© 2013—2024 Jebkura attēla publicēšana ārpus mājaslapas bez autora piekrišanas stingri aizliegta!
Jebkuru vietnē esošo informāciju atļauts pavairot tikai atsaucoties uz avotu!