Maršruta veids: trolejbusu
Maršruta statuss: esošs
Darbības periods: no 22.12.1964 (vēlāk veiktas ... izmaiņas maršruta trasē)
No, caur, līdz: Centrālā stacija — Avotu iela — A. Deglava tilts — Nīcgales iela — Purvciems — Dzelzavas iela — Ieriķu iela
Kopējais garums: 12,8 km (Centrālā stacija — Ieriķu iela: 6,4 km; Ieriķu iela — Centrālā stacija: 6,4 km)
Pieturvietu skaits: 28 (Centrālā stacija — Ieriķu iela: 14; Ieriķu iela — Centrālā stacija: 14)
Apļa ilgums (īsais laiks): 0 h 47 min (Centrālā stacija — Ieriķu iela: 23 min; Ieriķu iela — Centrālā stacija: 24 min)
Apkalpo: Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme", 1. trolejbusu parks
Transporta vienības: darbdienās - 3 trolejbusi (no 18.01.2021), 18xxx vai 19xxx;
brīvdienās - nekursē (no 16.01.2021)
Centrālā stacija — Ieriķu iela: Satekles iela, Marijas iela, Aleksandra Čaka iela, Stabu iela, Avotu iela, Augusta Deglava iela, Augusta Deglava tilts, Augusta Deglava iela, Nīcgales iela, Dzelzavas iela, Stirnu iela, (Ieriķu iela un d/p "Ieriķu iela").
Ieriķu iela — Centrālā stacija: (d/p "Ieriķu iela"), Stirnu iela, Dzelzavas iela, Nīcgales iela, Augusta Deglava iela, Augusta Deglava tilts, Augusta Deglava iela, Avotu iela, Matīsa iela, Aleksandra Čaka iela, Marijas iela, Elizabetes iela un Satekles iela.
22.12.1964 — atklāts; 11. maršruta "Centrālais kolhozu tirgus — Akadēmijas iela" trase: turp - Spīķeru iela, Gogoļa iela, Raiņa bulvāris, Ļeņina iela (tag. Brīvības bulvāris, Brīvības iela, Gaisa tilts, Brīvības gatve), Biķernieku iela, Tālivalža iela, Aizkraukles iela (līdz apgriešanās lokam pirms Dzērbenes ielas); atpakaļ - Aizkraukles iela (no apgriešanās loka pirms Dzērbenes ielas), Tālivalža iela, Biķernieku iela, Mazā Biķernieku iela (tag. Viļa Ģelbes iela), Ļeņina iela (tag. Brīvības gatve, Gaisa tilts, Brīvības iela, Brīvības bulvāris), Raiņa bulvāris, Gogoļa iela, , iegriešanās gar ēku Spīķeru ielā 8, izbraukšana starp ēkām Pūpolu ielā 1 un Pūpolu ielā 3 un Spīķeru iela. Par dispečeru punktu kalpo "Centrālais kolhozu tirgus".
04.09.1966 — virzienā uz Akadēmijas ielu novirzīts pa tag. Merķeļa ielu. Maršruta trase: turp - ..., Gogoļa iela, Suvorova iela (tag. Marijas iela), Merķeļa iela, Ļeņina iela (tag. Brīvības bulvāris, Brīvības iela, ...), ...; atpakaļ - bez izmaiņām.
(? 1970 — slēgts ?)
? 31.12.1971 — atklāts otrreiz ? ; 11. maršruta "Inženieru iela — Kastrānes iela" trase: turp - Inženieru iela, Raiņa bulvāris, Suvorova iela (tag. Marijas iela, Aleksandra Čaka iela), Frīdriha Engelsa iela (tag. Stabu iela), Avotu iela, Augusta Deglava iela, Augusta Deglava tilts, Augusta Deglava iela, Andreja Jerjomenko iela (tag. Nīcgales iela), Dzelzavas iela, Vaidavas iela, Georgija Gailes iela (tag. Ūnijas iela), Kastrānes iela un ? apgriešanās loks "Kastrānes iela" ?; atpakaļ - ? apgriešanās loks "Kastrānes iela" ?, Kastrānes iela, Georgija Gailes iela (tag. Ūnijas iela), Vaidavas iela, Dzelzavas iela, Andreja Jerjomenko iela (tag. Nīcgales iela), Augusta Deglava iela, Augusta Deglava tilts, Augusta Deglava iela, Avotu iela, Frīdriha Engelsa iela (tag. Stabu iela), Suvorova iela (tag. Aleksandra Čaka iela, Marijas iela), Merķeļa iela un Inženieru iela.
30.12.1973 vai 31.12.1973 — novirzīts uz Ieriķu ielu. 11. maršruta "Inženieru iela — Ieriķu iela" trase: turp - Inženieru iela, Raiņa bulvāris, Suvorova iela (tag. Marijas iela, Aleksandra Čaka iela), Frīdriha Engelsa iela (tag. Stabu iela), Avotu iela, Augusta Deglava iela, Augusta Deglava tilts, Augusta Deglava iela, Andreja Jerjomenko iela (tag. Nīcgales iela), Dzelzavas iela, Stirnu iela, Ieriķu iela un apgriešanās loks "Ieriķu iela"; atpakaļ - apgriešanās loks "Ieriķu iela", Stirnu iela, Dzelzavas iela, Andreja Jerjomenko iela (tag. Nīcgales iela), Augusta Deglava iela, Augusta Deglava tilts, Augusta Deglava iela, Avotu iela, Frīdriha Engelsa iela (tag. Stabu iela), Suvorova iela (tag. Aleksandra Čaka iela, Marijas iela), Merķeļa iela un Inženieru iela. Par dispečeru punktu kalpo "Ieriķu iela".
??.??.1976 — saīsināts līdz Centrālajai stacijai. 11. maršruta "Centrālā stacija — Ieriķu iela" trase: turp - Satekles iela, Suvorova iela (tag. Marijas iela, Aleksandra Čaka iela), Frīdriha Engelsa iela (tag. Stabu iela), Avotu iela, Augusta Deglava iela, Augusta Deglava tilts, Augusta Deglava iela, Andreja Jerjomenko iela (tag. Nīcgales iela), Dzelzavas iela, Stirnu iela, Ieriķu iela un apgriešanās loks "Ieriķu iela"; atpakaļ - apgriešanās loks "Ieriķu iela", Stirnu iela, Dzelzavas iela, Andreja Jerjomenko iela (tag. Nīcgales iela), Augusta Deglava iela, Augusta Deglava tilts, Augusta Deglava iela, Avotu iela, Frīdriha Engelsa iela (tag. Stabu iela), Suvorova iela (tag. Aleksandra Čaka iela, Marijas iela), Kirova iela (tag. Elizabetes iela) un Satekles iela. Par dispečeru punktu turpina kalpot "Ieriķu iela".
?? 1988 ?? — virzienā uz Centrālo staciju novirzīts pa tag. Matīsa ielu. Maršruta trase: turp - bez izmaiņām; atpakaļ - ..., Augusta Deglava iela, Avotu iela, Revolūcijas iela (tag. Matīsa iela), Suvorova iela (tag. Aleksandra Čaka iela, Marijas iela), ....
?? (pēc 2005) — mainīts pieturvietas nosaukums: "Mēbeļu fabrika "Teika"" A. Deglava ielā (abos virzienos) pārsaukta par "Nīcgales iela".
01.09.2015 — mainīts pieturvietas nosaukums: "Ieriķu iela" Stirnu ielā (no centra, izkāpšana) papildināta ar "Ieriķu iela / Stacionārs "Biķernieki"".
19.09.2015 — mainīti pieturvietu nosaukumi: "Poliklīnika" Nīcgales ielā (abos virzienos) pārsaukta par "Dzelzavas iela", "Ūnijas iela" Stirnu ielā (abos virzienos) par "64. vidusskola", "Bērnudārzs" Stirnu ielā (abos virzienos) par "Ainavas iela", "Nīcgales iela" Dzelzavas ielā (uz centru) par "Stirnu iela".
no 16.01.2021 — uz laiku, kamēr saglabājas zema pasažieru plūsma, slēgts brīvdienās.