Trešdiena, 05.02.2025, 01:56
 Rīgas trolejbusi — fotogrāfijas un informācija
Sveicināti Viesis
Vietnes izvēlne
Aptauja
Kā Jūs vērtējat mājaslapu?
Atbilžu kopskaits: 68
Statistika

Kopā Online: 12
Viesi: 12
Lietotāji: 0
Trolejbuss — Škoda 24Tr Irisbus Citelis (1)

Ražotājs: virsbūve - Irisbus (Francija, Annonay),
               elektroiekārtas - Škoda Electric a.s. (Čehija, Plzeņa)
Transportlīdzekļa veids: klasiskais divasu (solo) trolejbuss
Modelis: 24Tr

Tehniskā informācija:

Garums: 11 990 mm
Platums: 2500 mm
Augstums: 3460 mm
Pašmasa: 11 500 kg (bez dīzeļģeneratora)
Grīdas tips: zemā
Maksimālais ātrums: 65 km/h

Dzinējs:

Veids: asinhrons maiņstrāvas elektrodzinējs (4 polu)
Darba spriegums: 600V
Jauda: 1x210 kW
Vadības sistēma: tranzistoru (IGBT)

Kontaktstieņu aprīkojums:

Kontaktstieņi: ESKO
Galviņa: ESKO 3 (nav atmetama)
Norāvēji: Lekov (pneimatiskie automātiskie)
Pretapledojuma režīms: ieslēdzams no vadītāja kabīnes (dod 100A stipru strāvu uz kontaktvadiem)
Videokamera: uz labā kontaktstieņa (vadītāja kabīnē uz monitora translē tiešraides režīmā)
Apgaismojums: uz kreisā kontaktstieņa

Trolejbusa vadība:

Priekšējais vējstikls: vesels, nedalīts
Vadītāja kabīne: apvienota ar salonu
Pedāļi: 2 (no stūres pa labi - gaitas un apvienotais bremzes - elektrodinamiskā un pneimatiskā)
Pieturbremze: var ieslēgt/izslēgt manuāli vadītāja kabīnē
Sasvēršana: tikai ar aizvērtām durvīm
Invalīdu platforma: automātiski izbīdāma nospiežot pogu vadītāja kabīnē
Invalīdu platformas apsilde: nav
Mazgāšanas režīms: ir (atļauj kustību ar ātrumu līdz ?? km/h)
Avārijas braukšanas režīms: nav

Pasažieru drošība, informēšana un komforts:

Videonovērošana: gan ārpusē, gan iekšpusē (Rīgas acs)
Alkometrs: vadītāja kabīnē (Rīgas acs)
Pasažieru informācijas sistēma: BUSE BS100 (vēlāk papildus uzstādīta Rīgas acs)
Pieprasījuma (DEV) sistēma uz durvīm: ir (uz visām durvīm no abām pusēm)
Ventilācija: pieplūdes ventilācija, ventilatori
Kondicionieris: ir (vadītāja kabīnei atsevišķa klimata kontrole)

Bezkontakttīkla posmiem:

Dīzeļģenerators: nav, vēlāk 22 trolejbusi* aprīkoti ar dīzeļģeneratoru Iveco NEF (4 cilindru EURO IV)

Ietilpība:

Durvis: 3 (2+2+2)
Sēdvietas: 30
Stāvvietas: 69
Invalīdu vietas: 1
Pasažieri kopā: 99+1

Ekspluatācija Rīgā:

Piegādāti: 2007—2008 (no ražotāja)
Kopējais skaits: 60 (no ražotāja)
Ekspluatācijā: 2007—pašlaik (35 trolejbusi)

1. trolejbusu parkam piegādāti:

Reģ. nr.
Izl. gads
Norakstīts
Piezīmes
1-8001
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18001
1-8012
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18012
1-8023
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18023
1-8034
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18034
1-8045
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18045
1-8056
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18056
1-8067
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18067
1-8078
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18078
1-8089
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18089
1-8091
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18091
1-8101
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18101
1-8110
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18110
1-8121
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18121
1-8132
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18132
1-8143
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18143
1-8154
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18154
1-8165
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18165
1-8176
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18176
1-8187
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18187
1-8198
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18198
1-8208
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18208
1-8219
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18219
1-8221
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18221
1-8230
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18230
1-8241
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18241
1-8252
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18252
1-8263
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18263
1-8274
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18274
1-8285
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18285
1-8296
2007
09.2009 pārnumurēts uz 18296

2. trolejbusu parkam piegādāti:

Reģ. nr.
Izl. gads
Norakstīts
Piezīmes
2-8303
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28303
2-8314
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28314
2-8325
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28325
2-8336
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28336
2-8347
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28347
2-8358
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28358
2-8369
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28369
2-8371
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28371
2-8380*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28380
2-8391*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28391
2-8401*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28401
2-8412*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28412
2-8423*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28423
2-8434*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28434
2-8445*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28445
2-8456*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28456
2-8467*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28467
2-8478*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28478
2-8489*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28489
2-8491*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28491
2-8501*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28501
2-8510*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28510
2-8521*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28521
2-8532*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28532
2-8543*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28543
2-8554*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28554
2-8565*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28565
2-8576*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28576
2-8587*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28587
2-8598*
2008
09.2009 pārnumurēts uz 28598
* 22 trolejbusi (reģ. nr. 28380-28598) 2010. gada otrajā pusē aprīkoti ar dīzeļģeneratoru Iveco NEF (4 cilindru EURO IV).

Atgriezties sadaļā "Trolejbusu modeļi"
Ieejas forma
Meklēšana
Kalendārs
«  Februāris 2025  »
PrOTCPkSSv
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Skatīt arī
>> RP SIA "Rīgas satiksme"
>> Rīgas Trolejbuss
>> Rīga - TransPhoto
>> Rīga - Phototrans
>> Latvija - transit.parovoz.com
© 2013—2025 Jebkura attēla publicēšana ārpus mājaslapas bez autora piekrišanas stingri aizliegta!
Jebkuru vietnē esošo informāciju atļauts pavairot tikai atsaucoties uz avotu!