Trolejbuss — Škoda 24Tr Irisbus Citelis (1)
Ražotājs: virsbūve - Irisbus (Francija, Annonay),
elektroiekārtas - Škoda Electric a.s. (Čehija, Plzeņa)
Transportlīdzekļa veids: klasiskais divasu (solo) trolejbuss
Modelis: 24Tr
Tehniskā informācija:
Garums: 11 990 mm
Platums: 2500 mm
Augstums: 3460 mm
Pašmasa: 11 500 kg (bez dīzeļģeneratora)
Grīdas tips: zemā
Maksimālais ātrums: 65 km/h
Dzinējs:
Veids: asinhrons maiņstrāvas elektrodzinējs (4 polu)
Darba spriegums: 600V
Jauda: 1x210 kW
Vadības sistēma: tranzistoru (IGBT)
Kontaktstieņu aprīkojums:
Kontaktstieņi: ESKO
Galviņa: ESKO 3 (nav atmetama)
Norāvēji: Lekov (pneimatiskie automātiskie)
Pretapledojuma režīms: ieslēdzams no vadītāja kabīnes (dod 100A stipru strāvu uz kontaktvadiem)
Videokamera: uz labā kontaktstieņa (vadītāja kabīnē uz monitora translē tiešraides režīmā)
Apgaismojums: uz kreisā kontaktstieņa
Trolejbusa vadība:
Priekšējais vējstikls: vesels, nedalīts
Vadītāja kabīne: apvienota ar salonu
Pedāļi: 2 (no stūres pa labi - gaitas un apvienotais bremzes - elektrodinamiskā un pneimatiskā)
Pieturbremze: var ieslēgt/izslēgt manuāli vadītāja kabīnē
Sasvēršana: tikai ar aizvērtām durvīm
Invalīdu platforma: automātiski izbīdāma nospiežot pogu vadītāja kabīnē
Invalīdu platformas apsilde: nav
Mazgāšanas režīms: ir (atļauj kustību ar ātrumu līdz ?? km/h)
Avārijas braukšanas režīms: nav
Pasažieru drošība, informēšana un komforts:
Videonovērošana: gan ārpusē, gan iekšpusē (
Rīgas acs)
Alkometrs: vadītāja kabīnē (
Rīgas acs)
Pasažieru informācijas sistēma: BUSE BS100 (vēlāk papildus uzstādīta
Rīgas acs)
Pieprasījuma (DEV) sistēma uz durvīm: ir (uz visām durvīm no abām pusēm)
Ventilācija: pieplūdes ventilācija, ventilatori
Kondicionieris: ir (vadītāja kabīnei atsevišķa klimata kontrole)
Bezkontakttīkla posmiem:
Dīzeļģenerators: nav, vēlāk 22 trolejbusi* aprīkoti ar dīzeļģeneratoru
Iveco NEF (4 cilindru EURO IV)
Ietilpība:
Durvis: 3 (2+2+2)
Sēdvietas: 30
Stāvvietas: 69
Invalīdu vietas: 1
Pasažieri kopā: 99+1
Ekspluatācija Rīgā:
Piegādāti: 2007—2008 (no ražotāja)
Kopējais skaits: 60 (no ražotāja)
Ekspluatācijā: 2007—pašlaik (35 trolejbusi)
1. trolejbusu parkam piegādāti:
Reģ. nr. |
Izl. gads |
Norakstīts |
Piezīmes |
1-8001 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18001 |
1-8012 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18012 |
1-8023 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18023 |
1-8034 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18034 |
1-8045 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18045 |
1-8056 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18056 |
1-8067 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18067 |
1-8078 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18078 |
1-8089 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18089 |
1-8091 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18091 |
1-8101 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18101 |
1-8110 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18110 |
1-8121 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18121 |
1-8132 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18132 |
1-8143 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18143 |
1-8154 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18154 |
1-8165 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18165 |
1-8176 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18176 |
1-8187 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18187 |
1-8198 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18198 |
1-8208 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18208 |
1-8219 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18219 |
1-8221 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18221 |
1-8230 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18230 |
1-8241 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18241 |
1-8252 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18252 |
1-8263 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18263 |
1-8274 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18274 |
1-8285 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18285 |
1-8296 |
2007 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 18296 |
2. trolejbusu parkam piegādāti:
Reģ. nr. |
Izl. gads |
Norakstīts |
Piezīmes |
2-8303 |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28303 |
2-8314 |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28314 |
2-8325 |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28325 |
2-8336 |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28336 |
2-8347 |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28347 |
2-8358 |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28358 |
2-8369 |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28369 |
2-8371 |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28371 |
2-8380* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28380 |
2-8391* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28391 |
2-8401* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28401 |
2-8412* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28412 |
2-8423* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28423 |
2-8434* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28434 |
2-8445* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28445 |
2-8456* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28456 |
2-8467* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28467 |
2-8478* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28478 |
2-8489* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28489 |
2-8491* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28491 |
2-8501* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28501 |
2-8510* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28510 |
2-8521* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28521 |
2-8532* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28532 |
2-8543* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28543 |
2-8554* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28554 |
2-8565* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28565 |
2-8576* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28576 |
2-8587* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28587 |
2-8598* |
2008 |
|
09.2009 pārnumurēts uz 28598 |
* 22 trolejbusi (reģ. nr. 28380-28598) 2010. gada otrajā pusē aprīkoti ar dīzeļģeneratoru Iveco NEF (4 cilindru EURO IV).
Atgriezties sadaļā "Trolejbusu modeļi"