Maršruta veids: trolejbusu
Maršruta statuss: slēgts
Darbības periods: no 03.09.1949 līdz 01.07.1957 (?) (bez izmaiņām maršruta trasē)
No, caur, līdz: Lauvas iela — Rīgas centr. stacija — Gorkija iela — Sarkandaugava — Kultūras un atpūtas parks
Kopējais garums: ? km (Lauvas iela — Kult. un atp. parks: ?? km; Kult. un atp. parks — Lauvas iela: ?? km)
Pieturvietu skaits: ?? (Lauvas iela — Kult. un atp. parks: ??; Kult. un atp. parks — Lauvas iela: ??)
Apļa ilgums: ?? min (Lauvas iela — Kult. un atp. parks: ?? min; Kult. un atp. parks — Lauvas iela: ?? min)
Apkalpoja: "Tramvaju un trolejbusu pārvalde" trolejbusu parks Ganību dambī 32
Transporta vienības: darbdienās - ? trolejbusi (uz 01.07.1957);
brīvdienās - ? trolejbusi (uz 01.07.1957)
Lauvas iela — Kultūras un atpūtas parks: apgriešanās loks "Lauvas iela" (pie tag. Transporta un sakaru institūta), Lauvas iela, Ludzas iela, Daugavpils iela, Jēkabpils iela, Firsa Sadovņikova iela, Gogoļa iela, Raiņa bulvāris, Kr. Valdemāra iela, Dārzniecības iela (tag. Kr. Valdemāra iela), Šarlotes iela (tag. Kr. Valdemāra iela), Duntes iela, Tilta iela, Meža prospekts un apgriešanās loks "Kultūras un atpūtas parks" (pirms Kokneses prospekta).
Kultūras un atpūtas parks — Lauvas iela: apgriešanās loks "Kultūras un atpūtas parks" (pirms Kokneses prospekta), Meža prospekts, Tilta iela, Duntes iela, Šarlotes iela (tag. Kr. Valdemāra iela), Dārzniecības iela (tag. Kr. Valdemāra iela), Kr. Valdemāra iela, Raiņa bulvāris, Gogoļa iela, Firsa Sadovņikova iela, Jēkabpils iela, Daugavpils iela, Ludzas iela, Lauvas iela un apgriešanās loks "Lauvas iela" (pie tag. Transporta un sakaru institūta).
03.09.1949 — atklāts 2/3 trolejbusu maršruts "Lauvas iela — Kultūras un atpūtas parks", kas ir 2. trolejbusu maršruta "Rīgas stacija — Sarkandaugava" un 3. trolejbusu maršrutu "Rīgas stacija — Lauvas iela" apvienojums vienā maršrutā. Pasažierus darbdienās pārvadāja ? trolejbusi, svētdienās un svētku dienās - ? trolejbusi. Abos galapunktos nebija dispečerpunkta. Maršruta trase: turp - apgriešanās loks "Lauvas iela" (pie tag. Transporta un sakaru institūta), Lauvas iela, Ludzas iela, Daugavpils iela, Jēkabpils iela, Firsa Sadovņikova iela, Gogoļa iela, Raiņa bulvāris, Kr. Valdemāra iela, Dārzniecības iela (tag. Kr. Valdemāra iela), Šarlotes iela (tag. Kr. Valdemāra iela), Duntes iela, Tilta iela, Meža prospekts un apgriešanās loks "Kultūras un atpūtas parks" (pirms Kokneses prospekta); atpakaļ - apgriešanās loks "Kultūras un atpūtas parks" (pirms Kokneses prospekta), Meža prospekts, Tilta iela, Duntes iela, Šarlotes iela (tag. Kr. Valdemāra iela), Dārzniecības iela (tag. Kr. Valdemāra iela), Kr. Valdemāra iela, Raiņa bulvāris, Gogoļa iela, Firsa Sadovņikova iela, Jēkabpils iela, Daugavpils iela, Ludzas iela, Lauvas iela un apgriešanās loks "Lauvas iela" (pie tag. Transporta un sakaru institūta).
01.07.1957 (?) — tag. Rīgas-Skultes dzelzceļa līnijas elektrifikācijas dēļ, 2/3 trolejbusu maršruts sadalīts divās daļās - viena daļa kā 2. trolejbusu maršruts "Sarkandaugava — Kultūras un atpūtas parks" (tika izveidots jauns apgriešanās loks Meža prospektā pirms dzelzceļa pārbrauktuves), otra daļa kā 3. trolejbusu maršruts "Centrāltirgus — Sarkandaugava" (tika atjaunots apgriešanās loks Tilta ielā pirms dzelzceļa pārbrauktuves).