Ražotājs: virsbūve — Solaris Bus & Coach (Polija, Boļehovo),
elektroiekārtas — Škoda Electric a.s. (Čehija, Plzeņa)
Transportlīdzekļa veids: trīsasu (posmainais) trolejbuss
Modelis: 27Tr III
Garums: 18 000 mm
Platums: 2550 mm
Augstums: 3450 mm
Pašmasa: 16 500 kg
Grīdas tips: zemā
Maksimālais ātrums: 70 km/h
Modelis: Škoda 33 ML 3550 K/4
Veids: asinhrons maiņstrāvas elektrodzinējs (6 polu)
Darba spriegums: 600V
Jauda: 240 kW (ar kontakttīklu),
175 kW (ar dīzeļģeneratoru)
Vadības sistēma: tranzistoru (IGBT)
Kontaktstieņi: ESKO
Galviņa: ESKO 3 (nav atmetama)
Norāvēji: Lekov (pneimatiskie automātiskie) — 17507—17747, 27101—27341,
Faiveley Transport (pneimatiskie automātiskie) — 17758—17998, 27514—27755
Norāvēju manuāla atslēgšana: ir, bez kustības ierobežojuma (ieslēdzams no vadītāja kabīnes)
Pretapledojuma režīms: ir, dod 100A stipru strāvu uz kontaktvadiem (ieslēdzams no vadītāja kabīnes)
Videokamera: ir, uz jumta pie kontaktstieņiem (vadītāja kabīnē uz monitora translē tiešraides režīmā melnbaltā krāsā)
Apgaismojums: ir, LED lampiņa uz kreisā kontaktstieņa (ieslēdzams no vadītāja kabīnes)
Stūre: kreisajā pusē
Stūres palīgsviras: viena (kombinēts pagriezienu rādītājs, vējstikla mazgāšanas režīmi un skaņas signāls)
Pedāļi: 2 (no stūres apakšā pa labi - gaitas un apvienotais bremzes - elektrodinamiskā un pneimatiskā)
Elektrodinamiskā bremze: var atslēgt manuāli vadītāja kabīnē
Pieturbremze: var ieslēgt/izslēgt manuāli vadītāja kabīnē
Sasvēršana: gan ar aizvērtām, gan ar atvērtām durvīm
Pacelšana: ir, ar aizvērtām durvīm un ātrumu līdz 15 km/h ļauj pacelt trolejbusu par 60 mm augstāk
Invalīdu platforma: automātiski izbīdāma/iebīdāma (nospiežot pogu vadītāja kabīnē),
komplektācijā ietilpst arī invalīdu platformas manuālās iebīdīšanas atslēga
Invalīdu platformas apsilde: ir (ieslēdzama ar pogas palīdzību vadītāja kabīnē)
Mazgāšanas režīms: ir (atļauj kustību ar ātrumu līdz 30 km/h)
Avārijas braukšanas režīms: ir (atslēdz elektrodinamisko un pieturbremzi, atļauj kustību ar ātrumu līdz 30 km/h)
Priekšējais vējstikls: vesels, nedalīts,
elektriski apsildāms
Atpakaļskata spoguļi: ārējie — elektriski apsildāmi un regulējami,
iekšējie — manuāli regulējami (pie vadītāja kabīnes)
Vadītāja kabīne: apvienota ar salonu
Videonovērošana: gan ārpusē, gan iekšpusē (Novamedia)
Alkometrs: vadītāja kabīnē aiz vadītāja sēdekļa pie loga (Alcolock V3, savienots ar Novamedia)
Pasažieru informācijas sistēma: no ražotāja — Novamedia
(ārpusē — 3 lieli un 2 mazi displeji, kur tiek attēlots maršruta numurs un virziens,
salonā — 3x2 monitori, kur tiek attēlota maršruta informācija ar tuvākajām pieturvietām un reklāmas,
vadītāja kabīnē — borta dators, kur nepierakstoties sistēmā nav iespējams veikt pārvadājumus)
no pārvadātāja — nav uzstādītas papildus lokālas sistēmas
Durvis: 4 (katrām durvīm divas vērtnes),
pirmajām durvīm iespējamas trīs atvēršanas pozīcijas — abas vērtnes, tikai vadītāja puses, tikai salona puses,
kustība ar atvērtām durvīm nav iespējama (bloķēta gaita)
Pieprasījuma (DEV) sistēma uz durvīm: ir (pasažieri piespiež pogu, vadītājs pieturā apstiprina durvju atvēršanu),
pirmajām durvīm poga ārpusē kreisajā pusē, iekšpusē labajā pusē,
pārējām durvīm pogas ārpusē un iekšpusē abās pusēs,
papildus tam pieprasījuma pogas arī salonā pie pieturstieņiem
Pasažieru skaitītāji: ir, virs visām durvīm salonā
informācija vadītājam redzama speciālā sadaļā borta datorā
Ventilācija: pieplūdes ventilācija, ventilatori (virs vadītāja kabīnes papildus ventilators)
Kondicionieris: ir, Konvekta KS610 (vadītāja kabīnei atsevišķa klimata kontrole)
Vadītāja sēdekļa apsilde: ir
Papildus apsildes katls: nav
Dīzeļģenerators: ir
Vilces akumulators: nav
Fuel Cell sistēma: nav
Sēdvietas: 50
Stāvvietas: 117
Invalīdu vietas: 1
Pasažieri kopā: 167+1
Piegādāti: 2014—2020 (no ražotāja)
Kopējais skaits: 100 (no ražotāja)
Ekspluatācijā: 2015—pašlaik