Trešdiena, 05.02.2025, 04:50
 Rīgas trolejbusi — fotogrāfijas un informācija
Sveicināti Viesis
Vietnes izvēlne
Aptauja
Kā Jūs vērtējat mājaslapu?
Atbilžu kopskaits: 68
Statistika

Kopā Online: 28
Viesi: 28
Lietotāji: 0
Trolejbuss — Škoda 27Tr Solaris III


Ražotājs: virsbūve — Solaris Bus & Coach (Polija, Boļehovo),
               elektroiekārtas — Škoda Electric a.s. (Čehija, Plzeņa)
Transportlīdzekļa veids: trīsasu (posmainais) trolejbuss
Modelis: 27Tr III

Priekša+labais sāns
Aizmugure+kreisais sāns
Salons
Vadītāja kabīne


Tehniskā informācija:

Garums: 18 000 mm
Platums: 2550 mm
Augstums: 3450 mm
Pašmasa: 16 500 kg
Grīdas tips: zemā
Maksimālais ātrums: 70 km/h

Dzinējs:

Modelis: Škoda 33 ML 3550 K/4
Veids: asinhrons maiņstrāvas elektrodzinējs (6 polu)
Darba spriegums: 600V
Jauda: 240 kW (ar kontakttīklu),
          175 kW (ar dīzeļģeneratoru)
Vadības sistēma: tranzistoru (IGBT)

Kontaktstieņu aprīkojums:

Kontaktstieņi: ESKO
Galviņa: ESKO 3 (nav atmetama)
Norāvēji: Lekov (pneimatiskie automātiskie) — 17507—17747, 27101—27341,
              Faiveley Transport (pneimatiskie automātiskie) — 17758—17998, 27514—27755
Norāvēju manuāla atslēgšana: ir, bez kustības ierobežojuma (ieslēdzams no vadītāja kabīnes)
Pretapledojuma režīms: ir, dod 100A stipru strāvu uz kontaktvadiem (ieslēdzams no vadītāja kabīnes)
Videokamera: ir, uz jumta pie kontaktstieņiem (vadītāja kabīnē uz monitora translē tiešraides režīmā melnbaltā krāsā)
Apgaismojums: ir, LED lampiņa uz kreisā kontaktstieņa (ieslēdzams no vadītāja kabīnes)

Trolejbusa vadība:

Stūre: kreisajā pusē
Stūres palīgsviras: viena (kombinēts pagriezienu rādītājs, vējstikla mazgāšanas režīmi un skaņas signāls)
Pedāļi: 2 (no stūres apakšā pa labi - gaitas un apvienotais bremzes - elektrodinamiskā un pneimatiskā)
Elektrodinamiskā bremze: var atslēgt manuāli vadītāja kabīnē
Pieturbremze: var ieslēgt/izslēgt manuāli vadītāja kabīnē
Sasvēršana: gan ar aizvērtām, gan ar atvērtām durvīm
Pacelšana: ir, ar aizvērtām durvīm un ātrumu līdz 15 km/h ļauj pacelt trolejbusu par 60 mm augstāk
Invalīdu platforma: automātiski izbīdāma/iebīdāma (nospiežot pogu vadītāja kabīnē),
               komplektācijā ietilpst arī invalīdu platformas manuālās iebīdīšanas atslēga
Invalīdu platformas apsilde: ir (ieslēdzama ar pogas palīdzību vadītāja kabīnē)
Mazgāšanas režīms: ir (atļauj kustību ar ātrumu līdz 30 km/h)
Avārijas braukšanas režīms: ir (atslēdz elektrodinamisko un pieturbremzi, atļauj kustību ar ātrumu līdz 30 km/h)

Vadītāja un pasažieru drošība, informēšana un komforts:

Priekšējais vējstikls: vesels, nedalīts,
                    elektriski apsildāms
Atpakaļskata spoguļi: ārējie — elektriski apsildāmi un regulējami,
               iekšējie — manuāli regulējami (pie vadītāja kabīnes)
Vadītāja kabīne: apvienota ar salonu
Videonovērošana: gan ārpusē, gan iekšpusē (Novamedia)
Alkometrs: vadītāja kabīnē aiz vadītāja sēdekļa pie loga (Alcolock V3, savienots ar Novamedia)
Pasažieru informācijas sistēma: no ražotāja — Novamedia
            (ārpusē — 3 lieli un 2 mazi displeji, kur tiek attēlots maršruta numurs un virziens,
            salonā — 3x2 monitori, kur tiek attēlota maršruta informācija ar tuvākajām pieturvietām un reklāmas,
            vadītāja kabīnē — borta dators, kur nepierakstoties sistēmā nav iespējams veikt pārvadājumus)
                                         no pārvadātāja — nav uzstādītas papildus lokālas sistēmas
Durvis: 4 (katrām durvīm divas vērtnes),
           pirmajām durvīm iespējamas trīs atvēršanas pozīcijas — abas vērtnes, tikai vadītāja puses, tikai salona puses,
           kustība ar atvērtām durvīm nav iespējama (bloķēta gaita)
Pieprasījuma (DEV) sistēma uz durvīm: ir (pasažieri piespiež pogu, vadītājs pieturā apstiprina durvju atvēršanu),
           pirmajām durvīm poga ārpusē kreisajā pusē, iekšpusē labajā pusē,
           pārējām durvīm pogas ārpusē un iekšpusē abās pusēs,
           papildus tam pieprasījuma pogas arī salonā pie pieturstieņiem
Pasažieru skaitītāji: ir, virs visām durvīm salonā
           informācija vadītājam redzama speciālā sadaļā borta datorā
Ventilācija: pieplūdes ventilācija, ventilatori (virs vadītāja kabīnes papildus ventilators)
Kondicionieris: ir, Konvekta KS610 (vadītāja kabīnei atsevišķa klimata kontrole)
Vadītāja sēdekļa apsilde: ir
Papildus apsildes katls: nav

Bezkontakttīkla posmiem:

Dīzeļģenerators: ir
Vilces akumulators: nav
Fuel Cell sistēma: nav

Ietilpība:

Sēdvietas: 50
Stāvvietas: 117
Invalīdu vietas: 1
Pasažieri kopā: 167+1

Ekspluatācija Rīgā:

Piegādāti: 2014—2020 (no ražotāja)
Kopējais skaits: 100 (no ražotāja)
Ekspluatācijā: 2015—pašlaik
1. trolejbusu parkam piegādāti:

Reģ. nr.
Izl. gads
Norakstīts
Piezīmes
17507
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17518
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17529
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17531
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17540
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17551
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17562
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17573
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17584
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17595
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17605
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17616
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17627
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17638
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17649
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17651
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17660
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17671
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17682
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17693
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17703
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17714
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17725
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17736
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17747
2015
Ar dīzeļģeneratoru
17758
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17769
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17771
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17780
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17791
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17801
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17812
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17823
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17834
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17845
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17856
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17867
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17878
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17889
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17891
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17901
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17910
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17921
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17932
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17943
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17954
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17965
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17976
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17987
2017
Ar dīzeļģeneratoru
17998
2017
Ar dīzeļģeneratoru

2. trolejbusu parkam piegādāti:

Reģ. nr.
Izl. gads
Norakstīts
Piezīmes
27101
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27112
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27123
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27134
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27145
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27156
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27167
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27178
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27189
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27191
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27201
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27210
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27221
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27232
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27243
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27254
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27265
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27276
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27287
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27298
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27308
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27319
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27321
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27330
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27341
2014
Ar dīzeļģeneratoru
27515
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27526
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27537
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27548
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27559
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27561
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27570
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27581
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27592
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27602
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27613
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27624
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27635
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27646
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27657
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27668
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27679
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27681
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27690
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27700
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27711
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27722
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27733
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27744
2018
Ar dīzeļģeneratoru
27755
2018
Ar dīzeļģeneratoru

Atgriezties sadaļā "Trolejbusu modeļi"
Ieejas forma
Meklēšana
Kalendārs
«  Februāris 2025  »
PrOTCPkSSv
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Skatīt arī
>> RP SIA "Rīgas satiksme"
>> Rīgas Trolejbuss
>> Rīga - TransPhoto
>> Rīga - Phototrans
>> Latvija - transit.parovoz.com
© 2013—2025 Jebkura attēla publicēšana ārpus mājaslapas bez autora piekrišanas stingri aizliegta!
Jebkuru vietnē esošo informāciju atļauts pavairot tikai atsaucoties uz avotu!