Trešdiena, 05.02.2025, 04:53
 Rīgas trolejbusi — fotogrāfijas un informācija
Sveicināti Viesis
Vietnes izvēlne
Aptauja
Kā Jūs vērtējat mājaslapu?
Atbilžu kopskaits: 68
Statistika

Kopā Online: 21
Viesi: 21
Lietotāji: 0
Trolejbuss — Solaris Trollino 18,75 III H2 Medcom

Ražotājs: virsbūve - Solaris Bus & Coach (Polija, Boļehovo),
               elektroiekārtas - MEDCOM Sp. z o.o. (Polija, Varšava)
Transportlīdzekļa veids: trīsasu (posmainais) trolejbuss
Modelis: Trollino 18,75 III H2

Priekša+labais sāns
Aizmugure+kreisais sāns
Salons
Vadītāja kabīne


Tehniskā informācija:

Garums: 18 750 mm
Platums: 2550 mm
Augstums: 3450 mm
Pašmasa: 30 000 kg
Grīdas tips: zemā
Maksimālais ātrums: 65 km/h

Dzinējs:

Modelis: MEDCOM ANT-250-600
Veids: asinhrons maiņstrāvas elektrodzinējs (6 polu)
Darba spriegums: 600V
Jauda: 251 kW
Vadības sistēma: tranzistoru (IGBT)

Kontaktstieņu aprīkojums:

Kontaktstieņi: ESKO
Galviņa: ESKO 3 (nav atmetama)
Norāvēji: Faiveley Transport (pneimatiskie automātiskie)
Norāvēju manuāla atslēgšana: nav iespējama
Pretapledojuma režīms: ir, dod 100A stipru strāvu uz kontaktvadiem (ieslēdzams no vadītāja kabīnes)
Videokamera: ir, uz jumta pie kontaktstieņiem (vadītāja kabīnē uz monitora translē tiešraides režīmā melnbaltā krāsā)
Apgaismojums: ir, LED lampiņa uz kreisā kontaktstieņa (ieslēdzams no vadītāja kabīnes)

Trolejbusa vadība:

Stūre: kreisajā pusē
Stūres palīgsviras: viena (kombinēts pagriezienu rādītājs, vējstikla mazgāšanas režīmi un skaņas signāls)
Pedāļi: 2 (no stūres apakšā pa labi - gaitas un apvienotais bremzes - elektrodinamiskā un pneimatiskā)
Elektrodinamiskā bremze: var atslēgt manuāli vadītāja kabīnē
Pieturbremze: var ieslēgt/izslēgt manuāli vadītāja kabīnē
Sasvēršana: gan ar aizvērtām, gan ar atvērtām durvīm
Pacelšana: ir, ar aizvērtām durvīm un ātrumu līdz 15 km/h ļauj pacelt trolejbusu par 60 mm augstāk
Invalīdu platforma: automātiski izbīdāma/iebīdāma (nospiežot pogu vadītāja kabīnē),
               komplektācijā ietilpst arī invalīdu platformas manuālās iebīdīšanas atslēga
Invalīdu platformas apsilde: ir (ieslēdzama ar pogas palīdzību vadītāja kabīnē)
Mazgāšanas režīms: ir (atļauj kustību ar ātrumu līdz 30 km/h)
Avārijas braukšanas režīms: ir (atslēdz elektrodinamisko un pieturbremzi, atļauj kustību ar ātrumu līdz 30 km/h)

Vadītāja un pasažieru drošība, informēšana un komforts:

Priekšējais vējstikls: vesels, nedalīts,
                    elektriski apsildāms
Atpakaļskata spoguļi: ārējie — elektriski apsildāmi un regulējami,
               iekšējie — manuāli regulējami (pie vadītāja kabīnes)
Vadītāja kabīne: apvienota ar salonu
Videonovērošana: gan ārpusē, gan iekšpusē (Novamedia)
Alkometrs: vadītāja kabīnē aiz vadītāja sēdekļa pie loga (Alcolock V3, savienots ar Novamedia)
Pasažieru informācijas sistēma: no ražotāja — Novamedia
            (ārpusē — 3 lieli un 2 mazi displeji, kur tiek attēlots maršruta numurs un virziens,
            salonā — 3x2 monitori, kur tiek attēlota maršruta informācija ar tuvākajām pieturvietām un reklāmas,
            vadītāja kabīnē — borta dators, kur nepierakstoties sistēmā nav iespējams veikt pārvadājumus)
                                         no pārvadātāja — nav uzstādītas papildus lokālas sistēmas
Durvis: 4 (katrām durvīm divas vērtnes),
           pirmajām durvīm iespējamas trīs atvēršanas pozīcijas — abas vērtnes, tikai vadītāja puses, tikai salona puses,
           kustība ar atvērtām durvīm nav iespējama (bloķēta gaita)
Pieprasījuma (DEV) sistēma uz durvīm: ir (pasažieri piespiež pogu, vadītājs pieturā apstiprina durvju atvēršanu),
           pirmajām durvīm poga ārpusē kreisajā pusē, iekšpusē labajā pusē,
           pārējām durvīm pogas ārpusē un iekšpusē abās pusēs,
           papildus tam pieprasījuma pogas arī salonā pie pieturstieņiem
Pasažieru skaitītāji: ir, virs visām durvīm salonā
           informācija vadītājam redzama speciālā sadaļā borta datorā
Ventilācija: pieplūdes ventilācija, ventilatori (virs vadītāja kabīnes papildus ventilators)
Kondicionieris: ir, Konvekta KS610 (vadītāja kabīnei atsevišķa klimata kontrole)
Vadītāja sēdekļa apsilde: ir
Papildus apsildes katls: ir

Bezkontakttīkla posmiem:

Dīzeļģenerators: nav
Vilces akumulators: ir (LTO; jauda: 29,2 kWh; maksimāli nobrauc: 12 km)
Fuel Cell sistēma: ir, ūdeņradis (H2)

Ietilpība:

Sēdvietas: 44
Stāvvietas: 91
Invalīdu vietas: 1
Pasažieri kopā: 135+1

Ekspluatācija Rīgā:

Piegādāti: 2017—2018 (no ražotāja)
Kopējais skaits: 10 (no ražotāja)
Ekspluatācijā: 2020—pašlaik

2. trolejbusu parkam piegādāti:

Reģ. nr.
Izl. gads
Norakstīts
Piezīmes
22006
2017
Prototips, izmēģināts tika Gdiņā (Polija)
22017
2018
22028
2018
22039
2018
22041
2018
22050
2018
22061
2018
22072
2018
22083
2018
22094
2018


Atgriezties sadaļā "Trolejbusu modeļi"
Ieejas forma
Meklēšana
Kalendārs
«  Februāris 2025  »
PrOTCPkSSv
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Skatīt arī
>> RP SIA "Rīgas satiksme"
>> Rīgas Trolejbuss
>> Rīga - TransPhoto
>> Rīga - Phototrans
>> Latvija - transit.parovoz.com
© 2013—2025 Jebkura attēla publicēšana ārpus mājaslapas bez autora piekrišanas stingri aizliegta!
Jebkuru vietnē esošo informāciju atļauts pavairot tikai atsaucoties uz avotu!